Maukie - the virtual cat

sobota, 1 stycznia 2011

Nowo roczny , na poprawę humoru .

Długi weekend… humor nie najlepszy… całkiem do kitu można by rzec…
Dzwoni telefon… patrzę na wyświetlacz… i już przybłąkał się jakiś, jeszcze na razie nikły, uśmiech… to Idealny Mężczyzna!

Idealny do poprawiania mi humoru. Idealny w tłumaczeniu tak zwanego męskiego postrzegania świata i męskich reakcji na ten świat, bo to przecież dla nas, kobiet jest tak trudne do zrozumienia, o ile to w ogóle jest możliwe…Ciągle , być może zbyt naiwnie , wierzę, że jednak tak… przynajmniej częściowo.W końcu spotkaliśmy się tutaj na Ziemi, a Wenus i Mars są daleko, daleko za nami i potrzebujemy wzajemnego zrozumienia. Więc Idealny idealnie tłumaczy zawiłości, a może prostotę, męskiego rozumowania.
Idealnie potrafi rozmową wyprowadzić mnie z największego doła, potem pocieszyć, a na koniec rozśmieszyć. To jedyny facet, o którym kiedyś, w przypływie kolejnej chandry, powiedziałam” „Muszę zadzwonić do Idealnego Mężczyzny, bo on zawsze mi robi dobrze!” I to jest jak najbardziej prawdziwe stwierdzenie i przyznaję się do tego publicznie wszem i wobec!!

No więc odbieram z błąkającym się uśmiechem ten telefon:
-Witam Cię, co słychać? – grzecznie zapytuję.
-Dzień dobry kochanie, dzwonię , bo chciałem ci złożyć życzenia.
-Życzenia??! Jakie znowu życzenia?
-No przecież dziś twoje święto
-Moje święto?
I tu myśli z prędkością światła zaczynają mi przelatywać,urodziny miałam dawno temu… dzień kobiet też już był, dzień matki… dzień dziecka… no to się chyba trochę zagalopowałam…. na imieniny jeszcze trochę za wcześnie
-no twoje…
-ale jakie święto???
-No jak to jakie?! BOSKIEGO CIAŁA!!!
Padłam ze śmiechu… oto cały on Idealny Mężczyzna!
Francesca

4 komentarze:

Agnieszka pisze...

No proszę :) Jest zatem szansa, że taki będzie cały rok ;)

thesecret

airborne pisze...

Masz swojego ideała z przyległościami co daje szczęśliwość każdego dnia , jestem pewien że tak pozostanie "o jeden dzień dłużej" cytując Owsiaka .
Miło witam "radość z życia".

Anonimowy pisze...

hehe
chyba zacznę publikować gdzie popadło mój numer telefonu, może do mnie też jakiś Ideał zadzwoni
:-DDD
zwłaszcza z TAKIEJ okazji!

airborne pisze...

Życzę Ci tego , choć ideał masz w domu , tylko o tym nie wiesz . :)*
To całus na Nowy Rok .