Maukie - the virtual cat

wtorek, 29 września 2009

Czyżby?

foto Maja W mocy, Mocy

12 komentarzy:

airborne pisze...

Malowidło cerkiewne na Białorusi.

AnSa pisze...

..piękny obraz :D.. a czyżby? kto to wie?..pozdrawiam ciepło..;)

airborne pisze...

Ja wiem, nie ma raju na ziemi.
Jeszcze, jak świeże bułeczki gorące, przesyłam.;)))

AnSa pisze...

..z Tobą nie można się nudzić..:)))

airborne pisze...

Bo jestem śmiesznością przesycony
od urodzenia. To zaraźliwe!!!
Nocnym uśmiechem otulam ;)))

AnSa pisze...

..i dobrze, bo jest przyjemnie!..:)
dziękuję i dziś życzę miłych snów..:)

airborne pisze...

http://www.youtube.com/watch?v=xGbnua2kSa8

Do snu zamiast słów:)

AnSa pisze...

..miłe, sympatyczne - dziękuję..:)))

blekitka pisze...

Wiecznie potępieni? A gdzie miLosierdzie?
Przysnęło? ;-)))

Anonimowy pisze...

A Ty ŁOBUZIE :)))
Dzięki
Maja

airborne pisze...

Majeczko jeszcze nie umiałem dopisywać autora zdjęcia ale obiecuję poprawę w życiu po życiu. Całuję dubeltowo. Ha ha ha !!!!!!!!!!!!!!!!

Anonimowy pisze...

Ja też przesyłam buziaki - i małe sprostowanie malowidło cerkiewne na Ukrainie :)
Miłego wieczoru
Maja