Maukie - the virtual cat

poniedziałek, 14 września 2009

Życie to samo przeznaczenie i wspomnienia

Idąc przez pola, 
idąc przez łąki 
idąc przez lasy zielone, 
wspominam co było 
rozważam co będzie 
zanurzam się w szarą udrękę 
wtem, nagle na drodze spotykam wędrowca 
co wtapia się w tło które widzę, 
przechodzi mi drogę nie mówi mi słowa, 
oddala się znika czym prędzej, 
ja dalej podążam tym szlakiem zielonym 
i widzę trzy drogi rozstajne, 
stanęłam i stoję 
rozważam gdzie pójdę 
i nagle olśnienia doznaję, 
gdy pójdę tą z prawej 
- dobrobyt mnie czeka, szacunek i miłość bez granic, 
gdy pójdę tą z lewej czekają mnie ciernie i wiatr w oczy dmuchał mi będzie, 
lecz jest jeszcze jedna 
- podążę przez środek tą droga ciekawość mnie wiedzie, 
ta droga jedyna, 
ta droga ostatnia, 
ta droga to me przeznaczenie!

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Blog pełen złotych myśli , uroczych zdjęć .
Przesyłam słoneczny uśmiech pomimo zachmurzonego nieba .
Maja

airborne pisze...

Majeczko jak miło że wpadłaś na blog
prowadzony niefrasobliwie, raczej zabawowo, niż poważnie. Wielkie dzięki, wielka radość.Dużo uśmiechów i pocałunków.:)*****

AnSa pisze...

..gdzieś wciąż wędrujemy przed siebie i chyba właśnie ku przeznaczeniu?.. świetny post..:)