Maukie - the virtual cat

wtorek, 22 września 2009

Erupcja



wa_ta_009-073a


Zanim cię poznałem, Bello, moje życie przypominało bezksiężycową noc. Mrok rozpraszały jedynie nieliczne gwiazdy przyjaźni i rozsądku. A potem pojawiłaś się ty. Przecięłaś to ciemne niebo niczym meteor. Nagle wszystko nabrało barw i sensu.
S. Meyer „Księżyc w nowiu” 


Nad jeziorem gdzie piękne zachody słońca a jeszcze piękniejsze poranki
już założyłem fundament zrozumienia i uczciwości
jeden dla euforii drugi dla miłości niewielkie ale pięknie rzeźbione ganki
będzie chata kurna pełna prostoty i dziecięcej naiwności !

6 komentarzy:

AnSa pisze...

..życie jest piękne.. odpowiednio doprawione daje wysublimowane smaki..:)))

emka58 pisze...

Witaj Henryku,
trudno się czyta, a taksty piękne. Ten kolor czcionki mi nie pasi, bo nic nie widze...

O, jaki ładny kwaitek!
;)

airborne pisze...

euforie poznawania,dojrzewania,stateczności:)))

airborne pisze...

Nie udaje się dopasować optymalnej widoczności, tło trudne do pogodzenia
z kolorem czcionki,staram się nieudolnie.
A kwiatek piękny i z adresem wyraźnym. Dziękuję. Nie wiem który blog jest głównym albo które, może wszystkie? Umieszczę jako linki. Wypisz adresy:
Pozdrawiam:)

Anonimowy pisze...

Piękna jest ta Twoja kurna chata :) przepełniona miłością i otoczona uroczym krajobrazem .
Pozdrawiam
Maja

airborne pisze...

Przyczyniłaś się do powstania obdzielając swoim ciepłem i życzliwością. Dziękuję Majeczko, Ty uśmiechnięte Słoneczko:-)))