Maukie - the virtual cat

niedziela, 20 września 2009

Zamknieta "Tajemnica"



Miły…walczyć o Ciebie już nie mam siły
Moje marzenia rozwiał wiatr
Kolorowy sen pokryła rdza
Miły odchodzę..Tak mi gwiazdy doradziły

Nie jesteś Mój
Nie dla mnie Twoje bije serce

Wiem…nie będziesz po mnie płakał
Nie będziesz tęsknił wiem
Odchodzę…zabieram Mój
Niespełnionych marzeń kolorowych sen

Nie jesteś Mój
Nie dla mnie Twoje bije serce

Za późno jest na miłosne uniesienia
Rozmyje czas moje marzenia
Nie jesteś Mój i nigdy nie byłeś
Dzisiaj już wiem tylko mi się śniłeś



Elizabeth

12 komentarzy:

AnSa pisze...

.. zdjęcie oryginalne i całkiem znajome?..:)))

airborne pisze...

Bo znajome powinno być a nawet własne.

AnSa pisze...

..może, może być ..:)))

Anonimowy pisze...

Wiedziałam, że gdzieś masz swoje miejsce w sieci, ale myślałam,że się wcześniej przyznasz, gdzie.;-)))
Lepiej późno...Bedę miała co poczytać. Poki co; prawdziwe te strofki powyżej ;-))))

Anonimowy pisze...

Witaj
Bardzo ładny wiersz .
Pozdrawiam serdecznie z życzeniami wspaniałego tygodnia
Maja

airborne pisze...

Wiersz pogodzenia, bardzo prosty naiwny? Miłych chwil wieczorowo.;-)))

airborne pisze...

Prawdziwe z przekonaniem że po przebudzeniu nowe życie trzeba budować.Można nazwać "Rozczarowanie"
Witaj "Znaleziona".

airborne pisze...

Majeczko takie jest życie niestety.
Jak pisał Boy "A w tym cały jest ambaras aby....." Otulam serdecznością :-)))

Anonimowy pisze...

Piękny wiersz życzę dużo,dużo miłości .Musimy wierzyc, że taka istnieje mimo wszystko

airborne pisze...

Nie tylko wierzyć, przeżywać, czuć, dostrzegać, nie tylko duże jedyne na całe życie, miłości małe najmniejsze dnia codziennego. Trzeba czuć się permanentnie zakochanym, zauroczonym, wtedy ta jedyna ujawni się nieoczekiwana. Będziemy umieli ją rozpoznać i przyjąć.(Doświadczenie dnia codziennego).
Promienną codziennie bądź, każdy zapragnie wziąć ;)))*

Anonimowy pisze...

Dzieki za ciekawe informacje

airborne pisze...

Jeszcze nie zapomniałaś o istnieniu tego posta. Informacje mają znaczenie
jeśli umiejętnie zastosowane.Kochasz się we wszystkim każdego dnia ?
Pozdrawiam z podziwem ;)))*