Maukie - the virtual cat

sobota, 3 października 2009

Głąbki

Sammie & Kachina by Kia_Hawaii

13-latek został ojcem, jest szczęśliwy

us, PAP
2009-10-03, ostatnia aktualizacja 2009-10-03 18:43

13-letni uczeń z Manchesteru został jednym z najmłodszych ojców w Wielkiej Brytanii. Matką dziecka jest jego 16-letnia koleżanka - poinformował sobotni "Daily Mirror".

- Mój syn jest dojrzały jak na swój wiek i będzie lepszym ojcem niż większość mężczyzn w wieku 25 lat. Początkowo był oszołomiony tym, co się stało, był nawet lekko zaszokowany, ale teraz nie posiada się ze szczęścia - powiedział gazecie jego ojciec. Nazwiska świeżo upieczonego taty nie wolno ujawniać ze względów prawnych. Wiadomo, że z dziewczyną, która dzięki niemu została matką, chodził od pewnego czasu i że uczęszcza ona do innej szkoły.
Głąbki

6 komentarzy:

AnSa pisze...

..to wszystko zbyt wcześnie, bo gdzież jego młodość?.. to bardzo smutne, że dzieci mają dzieci..
pozdrawiam słonecznie..:)

airborne pisze...

Dlatego zatytułowałem "Głąbki"
Stali się słynną parą, nawet w Polsce.
Dziwny nastrój mnie ogarnął. Jakby
jakaś wstęga szarości spowiła moje ciału pozbawiając emocje barwnego podniecenia.
Może moją radość uniósł podmuch jesiennego wiatru? Może nie istnieje w świecie?
Niby to samo ale nie jest tak samo. Nie jest!!!
Nie wiem jak się mam znaleźć w tej drugiej odsłonie,nagle straciłem osobowość jeśli ją miałem kiedykolwiek.
W jednej chwili poczułem pustkę istnienia z niezwykłą siłą i ta chwila trwa.
Czuję się wyprany!!!
Nie wiedziałem że kliknięcia posiadają taką moc, Marius mi to uświadomił. Piękne pożegnanie.
Pierwszy raz w takim tonie szarości
pisze wybacz.

AnSa pisze...

..każdy ma prawo być smutny, zmęczony..czy czuć się inaczej niz zwykle..
tak, piękne pozegnanie Mariusa świadczy, że warto być! nawet krótko ale warto, choć nie ma nic stałego na tym świecie..
głowa do góry Henry dopóki możemy cieszmy się tym co mamy..
ściskam serdecznie..:)

airborne pisze...

Dziekuję za słowa otuchy już dochodzę
do normalności, zaczynam cieszyć:)))

Anonimowy pisze...

Czy w wieku 13 lat można być dojrzałym emocjonalnie ? - bardzo w to wątpię ,dlatego dziwi mnie wypowiedź ojca młodzieńca , ale z drugiej strony - co miał powiedzieć ? :)
SERDECZNOŚCI
Maja

Anonimowy pisze...

Czy w wieku 13 lat można być dojrzałym emocjonalnie ? - bardzo w to wątpię ,dlatego dziwi mnie wypowiedź ojca młodzieńca , ale z drugiej strony - co miał powiedzieć ? :)
SERDECZNOŚCI
Maja