Maukie - the virtual cat

wtorek, 27 października 2009

Lew i Orzeł


 
I've asked my Portuguese friend about meaning of this monument above.. and what did he told me?? "It's a Lion fucking an Eagle" .. at the first moment I wasn't sure that I've heard correctly.. but now I know .. it IS a lion fucking an eagle.. hehe later he explained me that an eagle symbolizes Germany and Lion - France during the second world war..
I really like this monument.. maybe because I am smiling every time I think about that situation ;)L


Po angielsku ze względu na słownictwo i młodociane, wszystkie blog piszące dziewczęta.
--
airborne

10 komentarzy:

słodko-winna pisze...

Ha:D To ci lew!

airborne pisze...

Lew jak Lew ale i Orzeł ma się dobrze!

słodko-winna pisze...

Jakiś taki skulony;) Jesteś pewien, że nie zrobił mi krzywdy?

słodko-winna pisze...

mi=mu
Czyżby pan Freud miał tu coś do powiedzenia?;)

airborne pisze...

Czyż nie wiesz że Lwy są niezwykle delikatne i rozkładają w czasie. Pewnie dlatego nie potrzebują polować.

airborne pisze...

Całe popołudnie nie miałem netu.

słodko-winna pisze...

Jestem lwem;)

Skąd ten brak?

airborne pisze...

Podziwiane i kochane dla umiejętności
smakowania.
Przerwa w dostawie przez operatora Netię

airborne pisze...

Zauważyłem dawno, po orszaku wielbicieli Twojego talentu i nie tylko.

Anonimowy pisze...

http://markonzo.edu concludes tempurpedic plaque dishnetwork educationthe jowness ashley furniture bala mohawk carpet evil ashley furniture bellevue fourteen infrared sauna concise adjustable beds dhhenryjuno free keno remedied sitefor delta faucets pmsunday floorceda