Maukie - the virtual cat

poniedziałek, 12 października 2009

Zbitek myśli ulotnych

Toast

"Dopiero w samotności człowiek naprawdę jest sobą"
      Jose Ortega Gasset
"Miłość to dwie samotności, które spotykają się i wzajemnie wspierają".
     Rainer Maria Rithe
"Lepiej zapalić świeczkę niż narzekać na ciemność"
    Przysłowie chińskie


A jak się nie wspierają ? Pozostajemy w stanie permanentnie pielęgnowanej nadziei i niewiary.
Może trwać całe życie u ludzi obdarzonych dobrą pamięcią. Co nie przeszkadza 
mieć udane małżeństwo z drugą osobą.

6 komentarzy:

AnSa pisze...

..zdjęcie wyszukałeś super! i tyle mądrości naraz.. najbardziej podoba mi się to przysłowie chińskie - o zapaleniu świeczki :D
a na niebiesko prawda o życiu?..
miłej nocy..:)))

airborne pisze...

"niż narzekać" że nie ma elektryczności Te trzy powiedzenia
tworzą jakby jedną całość są opowieścią o życiu człowieka i dają odpowiedź na wiele dręczących nas pytań zasadniczych dlaczego dzieje się tak a nie inaczej. Dobrej nocy:)))

AnSa pisze...

..uroczego dnia Henry.. wychodzę za chwilkę do pracy i już jestem zmęczona (śmiech) a co będzie jak wrócę? :D
ale.. nie mam zwyczaju narzekać..
pozdrawiam Cię ciepło i serdecznie..:)

airborne pisze...

Zamiast narzekać lepiej poszukać
świeczki. W pracy powiedzieć sobie że to przecież zabawa (rozrywka). Z zabawy też wracamy zmęczeni,czasem radośni, czasem rozdrażnieni. Mimo
to planujemy następną w nadziei że tym razem spełnią się nasze oczekiwania. Dobrego nastroju po powrocie. Słonecznych myśli :)))

emka58 pisze...

Piękne zdjecie. I dużo prawdy. Mnie się podoba to o samotności...

airborne pisze...

Ja całe życie jestem sobą a miałem
cztery żony i pomiędzy.