Maukie - the virtual cat

piątek, 9 października 2009

Pamięci nieścieralne ścieżki !

http://www.nytimes.com/2009/10/08/us/politics/08genealogy.html?_r=2&pagewanted=1&th&emc=th 13 grudnia 2008
a kiedy przyjdzie właśnie po mnie
serce co lodem się pokryło
choć nie uwierzę, niepokornie
coś przecież się skończyło
kiedy ostatnia odejdzie nuta przebrzmiałych dźwięków wspólnego bicia ja będę czekać by w półnutach odnaleźć chociaż skrawki życia gdy to się stanie wszystko potem nadejdzie znowu zima biała a ja zawrócę i z powrotem u bram mych piekieł będę stała a kiedy przyjdzie właśnie po mnie przypłynie statek purpurowy jakby niechętnie , niespokojnie rozpocznę życia okres nowy
RAI
********************************
a gdy zawrócę i z powrotem u bram mych piekieł będę stała nieważne będzie już przed i potem wciąż przed tym samym będę drżała bo przyszedł teraz właśnie po mnie przypłynął statek purpurowy a gdzieś głęboko i gdzieś na dnie czai się koszmar, ten sen nie nowy a kiedy serce lodem skute zapomni tętna którym biło wtedy wyszeptam niespokojnie czy to naprawdę się skończyło? w nic nie uwierzę i nie zapomnę wryły się blizny w purpurę krwi spróbuję tylko znów nieudolnie stłumić trwający bez końca krzyk
shereni

Spłyną przeze mnie dni na przestrzał Zgasną podłogi i powietrza Na wszystko jeszcze raz popatrzę I pójdę nie wiem gdzie - na zawsze. Maja

poniedziałek, 12 październik 2009 11:44:00 CEST

5 komentarzy:

AnSa pisze...

..przyjdzie czy też nie? wszystko jest gdzieś tam zapisane..:)
miłych spokojnych snów Henry..:)

airborne pisze...

Na pewno nie odejdzie, nie!
Ścieżki nieścieralne, prowadzą do
bolesnych wspomnień.
Ptaszek na zdjęciu czeka, a domek
chłodny i pusty.
Uroczego weekendu, przyjemności
bez end'u ;)))

AnSa pisze...

..i Tobie życzę udanego weekendu.. słońca, uśmiechu i wspaniałości..:)
dobranoc.. miłych snów..;))

Anonimowy pisze...

Spłyną przeze mnie dni na przestrzał
Zgasną podłogi i powietrza
Na wszystko jeszcze raz popatrzę
I pójdę nie wiem gdzie - na zawsze.
* Piękne *
Maja

airborne pisze...

Majeczko, zacznij znowu pisać wiersze,
nie zapomniałaś, jak twierdzisz. Piękny wiersz, Dziękuję.