Maukie - the virtual cat

piątek, 1 stycznia 2010

Polskie sprawy

Będzie lepiej bez wątpienia.




Z Nowym Rokiem coś się zmienia,
Każdy nowe ma życzenia,
NOWY ROK mi pióro łechce,
Czego chcę a czego nie chcę?
I nie wszystkich tym zachwycę,
Czego nie chcę ,czego życzę!

Cudów nie chcę już od TUSKA,
Nie chcę ropy od Putina,
Ani od innego ruska,
Wolę KLAUSA i BOŻINA!
Nie chcę z Ameryki TARCZY,
Ani gazu z Emiratów,
Lech Wałęsa mi wystarczy,
Z grubą TECZKĄ doktoratów!
Bogatemu byk się cieli,
Więc ELITA się przeciska,
By załapać się w BRUKSELI,
Na poważne stanowiska!
Mocno gonią za tym rajem,
I Ci starzy i Ci młodzi,
A co będzie z naszym krajem?
To nikogo nie obchodzi!
Niech Sikorski bierze NATO,
Jak PZPN wziął Lato,
Niech w spokoju nas zostawi,
Niech się z NATO w wojnę bawi!
Poseł GOWIN i podobni,
Niech in vitro się zapłodni!
Dla bogactwa tej techniki,
Niech PALIKOT da plemniki!
Terror sieje KOMOROWSKI,
W Sejmie BUC i NIEDORAJDA!
Wraz z bombowym NIESIOŁOWSKIM!
Więc nie grozi nam AL-KAIDA!
Nie potrzebne Polsce stocznie,
I kopalnie i szpitale,
Co rząd z tym majdanem pocznie?
POLSKA? NIEPOTRZEBNA WCALE!!!
Nie ma w Polsce polskiej huty!
I z Wietnamu mamy buty!
Wódka czeska,ukraińska,
I konfekcja cała chińska!
Poznikały polskie ryby,
Przemysł nasz zakuto w dyby,
Ledwo dyszą już rolnicy,
Za to kwitną KOMORNICY!
To jest ten nasz polski cud!
Nam pozostał ino smród!
No i jeszcze jedno swojskie,
ŚWINIE! PRZY KORYCIE - POLSKIE!!!

Ps. Nowy Rok się szybko zbliża,
I by Boskim żył porządkiem,
Ja przepraszam -nie ubliżam,
Pożytecznym jest zwierzątkiem,
To co najpierw jest prosiakiem,
I kojarzy się z chlewikiem,
To co później jest warchlakiem,
Co na koniec jest tucznikiem.
Szkoda tylko,że zwierzątko,
Krótko żyje - takie życie!
ZA to TAMTA - LUDZKA ŚWINIA,
Żyje długo przy KORYCIE!
Śmierć każdemu jest pisana,
Choć bronimy się zaciekle,
Zwierzę -świnia kończy w rzeźni,
Ludzka Świnia skończy w PIEKLE!  Napisał Bartek  Odolański ( znalezione w necie )

4 komentarze:

Pani Szydełkowa pisze...

Dlatego nie jadam zwierząt - wolę brukselkę maleńką zieloną :) Siekacze mi wyrosły całkowitym przypadkiem. Bóg się chyba pomylił.
Serdeczne moje noworoczne i niepolityczne :) :*

airborne pisze...

Moje też serdeczne. A siekacze przydają się gdy chcesz przegryźć nitkę, szyjąc.
Gorące jak słońce szybują .

Pani Szydełkowa pisze...

Od przycinania nożyczki mam - szkoda zębiszczy na takie ekscesy :)
Jestem gorsza od Wałęsy - zrezygnowałam z doktoratu :> Czort by to porwał w drobiazgi! :>>>;p
Przedpołudniowe niedzielno - styczniowe :) :*

airborne pisze...

Jeszcze przed tobą kto wie, co Ci odbije. Na temat blogów na przykład mógłby być interesujący, jeszcze nikt nie podjął tego tematu.
Czekałbym z niecierpliwością i nie tylko ja ! Zapładniające myślenie posyłam ;)*